Senaste Inlägg

snart helg

och då åker vi ner till syster och hälsar på plus gör en massa inköp. Trevligt kommer det säkert bli :)

Idag blev det lunch med Erika och Ia på Akkan, kul med massa surr.

En sväng förbi hos Linda och kollade in hennes deras tapeter hon satt upp i köket. FINT!!!

Jag och Maria, och även Lina som kom senare provade Forsvik denna gång vad gäller blåbär. Vi hittade en hel del där. Fick ihop 3.5 liter. TImon och Sivan hade jättekul tillsammans. Lekte som bara den, så inga sura miner från Timpan den här gången :)
Fick även en härlig bild på Maria och Timon. Han gillar att sitta på axlar i vanliga fall också. Bra utkiksplats kanske när man är så liten? :)



Jag hade tur, för om ni tittar riktigt noga så är han precis på väg att hoppa ner till Sivan.

Ser på Grannfejden, jiisses vilka tokar det finns!!!

sov gott!

1 Kommentarer

Postat av: Maria den 2009-08-14 @ 09:40:02
http://mejan.blogg.se/

Bra utkiksplats?! Då skulle han väl ha valt någon som är lite längre än mig, med mina hisnande 158 cm över havet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback