Senaste Inlägg

Slapparsöndag

igår var det kräftskiva i förrådet hos Ludvigssons. Jag och Åsa bikade dit och fick en trevlig kväll. En sväng på 3.an, snabbis efterfest och sen hemgång.

Jag har lärt mig lite nya funtioner på min kamera, det är kul!

Jag, mejan, MC och Åsa var vid graven i dag. Fina Isa skulle ha fyllt år idag *sakna* :( Lämnade lite blommor och vackra stenar.
Sedan blev det god kladdkaka hos MC med surr. Efteråt roade vi oss med lite fotboll på hälla, duktiga tjejer.

Min cykel gick sönder igår, tyyypist! Men i närheten av Anki och Per var vi ju så jag lånade en cykel där ist. :)

Nu väntar jag på att grillen ska kallna lite så jag kunn lägg på kötte! Mattias hamrar och spikar bland sviarn där ute.

Måndag imorgon och då hoppas jag på att kunna boxas med Linda!!!!!!

hej å hå


1 Kommentarer

Postat av: Linda den 2009-08-10 @ 17:39:09

Nej, men nästa måndag! Då är det du och jag Hanna! Jag paxar dig!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback