Senaste Inlägg

Vinst igen!

ja! igår hos Linder vann jag åter igen vinnarvinsten, som denna gång resulterade i åtta vinflaskor samt den likör jag bidrog med förra gången :) Hon gillade visst inte den ;P Gott fika bjöd hon på också.

Imorgon bär det av mot stugan, fyra blir vi, jag, Mr A, papi och Herr Carlsson. KUL!!! det verkar dock som det ska regna, hmm skoterkläder håller väl tätt ett tag!?

Hade träning med Marianne och Mille idag, duktigt ekipage. Han verkar inte riktigt som en fyraåring, 10+ hellre :)

Sen red jag Sofine, åkte i backen två gånger, vilken märr!!!!! det var rena rama western där inne, men sen gick hon som en klocka, fin hopp ponny =)

packar för fullt nu, så bilen är klar sen för mamma när hon kör upp imorgon.

hörs

2 Kommentarer

Postat av: Maria den 2009-04-02 @ 21:10:50
http://mejan.blogg.se/

Hoppas ni får en toppenhelg! Kram på dig vännen <3

Postat av: ÅM den 2009-04-06 @ 11:56:51
http://ronnvik.blogspot.com

Visst är hon en surmärr ibland den där Sofine.. Kul att det gick bra tillslut i alla fall =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback