Senaste Inlägg

lördag, sol och krassligt

åkte på en tur av förkylning :(
men det hindrade inte jag och IW från att hinna med tre turer ut i härliga fjällen. Hundarna nöjda, vi var väl rätt nöjd ändå med våra svamp- och blåbärs resultat.
Meccen hennes höll, dock inte hela vägen upp till stugan då det regnade enromt mkt! Då fick hon ge sig och parka nere vid härbrät.
Igår var vädret lika med idag..... sol på blå himmel!!! Härligt för alla jaktnissar ute i skogarna.

Jag tror jag ska ta mig lite fika och sen en tur med hunden.

3 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2008-09-06 @ 21:12:09
http://fannysundstrom.blogg.se/

krya på dig! :)

Postat av: Isa den 2008-09-08 @ 10:01:05
http://wezza.blogg.se/

HA ha ja men det var ju jääätttehalt och hon kom ju upp när det torkat lite gamla 31åringen som hon faktiskt är i år! Hade jättekul och nu har jag med Ma´s hjälp fått blåbärssylt =)

Postat av: Lina den 2008-09-08 @ 10:24:32

låter som en härlig tur,, ja inte förkylningen då men de andra;)

ha en underbar vecka!! Kramizzz;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback