Senaste Inlägg

imorgon smäller det

yes, då är det dags för invigning a´la Biostor!!! Fick min arbetsuppgift härom natten..... så här lät det ;) ; "I och med att du är så glad och trevlig, så tänkte jag att du ska få stå och välkomna alla bilar och dirigera dom vart dom ska parkera" hahaha är inte mina kollegor glada och trevliga? måste vara ett bra betyg av MÄ :) tack tack!     ( ps. "dom" = inbjudna/allmänna besökare)

det är jakt ute i skogarna..... jag å Timpan håller oss längst elljusspåret
snart ska vi ut på promenad med Jackpot så dom får lära känna varandra.
En annan sak som har hänt min snart 5 ½ månaders valp var att han har börjat lyfta på benet när han kissar!!! är inte detta lite tidigt eller???? han gjorde det första gången efter att han träffat en lika gammal tik som han lekte med och när vi lämnade dom och gick hem, precis som om han skulle impa på henne och visa; Jag kan minsann pinka som en riktig man!!! hahaha

på onsdagkväll efter sista hundträningen åker jag, isa och dogsen upp till stugan för lite svampen. mysigt!

dags för ett ryck!



2 Kommentarer

Postat av: Lina den 2008-09-03 @ 17:20:25

loke lyfter redan på benet o han är bara 3 månader,, o juckar som värsta k.tbocken;)

Postat av: Kicki den 2008-09-04 @ 08:45:20
http://kiks.blogg.se/

Hallooo, du måste ju få upp lite bilder på snyggot.. Jag vill see :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback