Senaste Inlägg

två dagar med mejan och 80 mil

upp till Haparanda, gjorde ikea på 5 timmar cirkus. Vi var rätt nöjda efter det, och speciellt efeter sko shopping på skokanonen..... stövlar, stövlar, stövlar och åter stövlar............ ja fyra par totalt blev det :)
Sen tebax till Luleå och park hotel som visade sig ligga precis bakom hörnet där jag skulle dejta dagen efter! Efter lite sen middag på en restaruang dom snabbt ville stänga så blev det lite snask från hemmakväll och sånna där farligt goda gula bollar............... vi blev mätta när vi skulle sova och dessutom saknade vi båda tandkräm. :( not that good!!
Frulle på morgonen (ett väldigt enkelt hotell, så lika enkel frukost, men det funkade)
Ja då blev kl 12 och mitt mission började..... kl 16 var jag klar och rätt öm efter allt nötande, menack så nöjd ja vart.... han tog t.o.m kort på den!!!!!!! :D
Hemgång på en gång, med ett stopp i Arvidsjaur och Dollarstore..... snabbis mat på Frasses, sen hem med händerna i godispåsarna som va kvar sen kvällen före :)

Väl hemma möttes jag av en glas Timon :) plockade lite i påsarna och somnade sedan sött..............
Idag är bakdag, för imorgon har jag fika eftersom jag vann förr gånge på vinlotteriet!!!!!!!! yes!!! vill gärna uppleva det en gång till!

Tjopp

3 Kommentarer

Postat av: Stannapanna den 2008-10-07 @ 11:34:46
http://ludvigssons.blogg.se/

Vill ju se ditt nötande !!! Sen är det väl snart nån annans tur att vinna ??? ;-)

Cs i morgon !



Postat av: Fanny den 2008-10-07 @ 23:47:55
http://fannysundstrom.blogg.se/

date? mission? ömt nötande? nöjd? kort på DEN? låter lite skumt det där.. ;) hihi

vad handlar det om?



Kram

Postat av: Fanny den 2008-10-08 @ 22:09:57
http://fannysundstrom.blogg.se/

Jahaaa! kul :)

Nu måste du ju lägga upp en bild, blev nyfiken!



Ja, jag har också märkt att det blivit långt!!

hä väx å väx!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback