Senaste Inlägg

nytta, sen nöje

jojomän!!!! städat hela huset, inklusive sånt här som man bara gör ibland.... rensa avloppet i duschen och den där rensaren i tvättmaskinen som ser ut som en ihålig penis, och den kan jag lova luktade inte hallon :( ska måla klart sista biten av golvet i tvättstugan så den hörnan har jag skrubbat.

Syster och P kommer senare ikväll, då ska det bli varma mackor hos mamma och pappa och sen mys i soffan här.

Timpan har verkligen skaffat sig en kompis. MC:s  Sheni, och dom kommer så bra ihop, kul att se dom leka med varann. Kikade när MC red Diva, fin hästen..... hon har jobbat på bra :)
Sen lite rund korall med didi, ett psykologiskt pass med huvudsak ledare/följare. Och tänk att det funkade så bra!!!

snart är det söndag klockan åtta.............

2 Kommentarer

Postat av: Maria den 2008-10-03 @ 18:41:33
http://mejan.blogg.se/

Jag längtar...

Postat av: Maria den 2008-10-03 @ 18:42:38
http://mejan.blogg.se/

Glömde å skriva... va duktig du är!!! Härligt med nystädat! Klockan åtta på söndag är jag redo... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback