Senaste Inlägg

mitt i veckan

eller lill-lördag, whatever..........

red didi och baltazar, didi fin, baltazar pigg......... börjat med öppna i galoppen på hon och öppna i traven på han...... hon fixar halva ridhuset i vänster varv/ och1/4 av ridhuset i höger varv. Han klarar hyfsat i båda varven, saknar bara bett i munnen :( svårt att böja.......

två nätter sen ledig i fem långa dagar...... med kalas i helgen ska vi få det trevligt :D

en trött hund ligger på sin favorit plats, den turkosa fotöljen i datarummet *söt*

2 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2008-11-12 @ 19:01:32
http://yomagic.blogg.se/

Hallå där tjejen. Jag skulle gärna vilja att du per text delade med dej av den goda kakan med nobless som du bjöd på vid vinlotteriet. Den va super.

Postat av: Maria den 2008-11-12 @ 19:36:16
http://mejan.blogg.se/

Jag vill se håret!!! Om det är klippt förstås, annars får jag ju klippa dig först å se resultatet sen haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback