Senaste Inlägg

skidpremiär

jaaa! linjalen anna visade hur man fixade till ett par skidor för säsongen, så bra att jag tom gled ifrån henne.... duktigt! vi körde ett varv och sen körde jag ett till själv, så härligt. Nu vet jag vad jag ska syssla med i vinter :D
Dessutom fick jag veta idag om den där svart/röda saken som gillar snö och bensin finns ihopmonterdad och klar för hämtning imorgon!!! JAAAAAAAA!!!! så vi sticker på em till T-by... måste prova lite när jag kommer hem!

sundsvall på fredag med mr a, trevligt trevligt med shopping och annat skoj! Ikea?? jo visst :D

jag kör på för fullr med min nya pulsklocka också, roligt tidsfördriv kan jag lova.

nu ska jag se vem peter väljer i bonde söker fru (eller man)...........

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback