Senaste Inlägg

Gelé!

Japp! plockade lite svartvinbär hos Carlssons så nu håller jag på att göra gelé för första gången... hoppas på bra resultat.
Idag har vi ju haft kanon väder, vill gärna det ska fortsätta så här.

Min söndag har varit bra, sov till nästan halv elva imorse! ghaaa! jag som inte brukar sova så länge, men då ringde Linnet som tur va och väckte upp mig :) detta kan ju dock beror på kräftskivan igår, det blev sent men jätteskoj! fräch men aningen tröttt cyklade jag och Timon hem (han hade på sig sin kamouflage overall, tror det ska finnas en bild på LG:s blogg) vid 02:00 nån gång och då hade Timpan lekt med grannkatten hela kvällen så han var klubbad när vi var framme. Därav sovresultatet!! :)

Vi har tränat lite nu ikväll av hemläxan vi fick förra veckan. Han fixade att jag platsade honom och sedan fick han vänta på nästa kommando, oavsett om jag gick, hoppade eller toksprang ifrån honom. Duktiga Timon klarade det. Sedan testade jag en annan grej. Jag gick med honom, platsade honom, gick förbi ett antal gånger i en cirkel för att sedan ta med mig honom i "gåandet" Vi satte det! :D

Ikväll blir det poker med storumangänget och sedan raskt i säng för imorgon är det måndag den 18:e och jag börjar jobba 13:45 sharp!!!!! därför vill jag upp och vara med Timpan fram tills dess att det är dags för honom att vara i den mysiga hundgården.

En dusch nu minsann......

2 Kommentarer

Postat av: Lina den 2008-08-18 @ 12:35:27
http://linafredriksson.blogg.se/

Hej där;)

Jaha så då va de din tur, alla luras vi nån gång, sen är man fast.....

Ha en underbar dag!!

Puss o Kram....

Postat av: Emma den 2008-08-18 @ 23:21:46
http://peersson.blogg.se/

Du är så huslig Hanna.. :) blev gelen god då!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback