Senaste Inlägg

en helg i fjällen

och vi hade så bra väder idag!!!! solen sken, 15 gader varmt, helt underbart!

helgen va jättebra.... svampen då? helt ok, men inte rekordmängder. Det kändes att det var lite torrare än tidigare gånger.  Det blev den sedvanliga turen upp på Lillfjället på igår, och en sväng in i Norge idag, men där var det stort sett torka på svamp, helt tomt!!!! Däremot lösgående kossor som var grymt trafikvana... nästan FÖR trafikvana!
Hade med mig en korg som Timpan kunde få sitta i om han blev trött, men vilken kämpe!!! han satt ett par gånger i den första turen i fredags (då jag förresten låg och sov) men sen skulle han minsann springa på egna ben. Ibland såg man inte ens hundstackarn :) Tyra hade lite tufft igår med tassarna som var lite känsliga, men tacka vet jag kodsalva!!! tassarna var som nya idag och hon kunde fortfarande hänga med. Den vovven fick dessutom dille på att jaga reda på alla ripor som fanns (och det var en hel del kan jag säga) Helt galen blev hon.... hmmm dom ska väl ändå vara grythundar? blev lite fundersam där ett tag......

Go mat har det varit, och en sväng in till Hattfjelldal han vi med, nugatti, choklad och äventyrsbrus var ett måste. Nu känns som om det blev lite för mkt istället :P

Så nu ska det tvättas lite, och senare ikväll blir det att fara på pass och spinna bort det där goe!!!!

6 Kommentarer

Postat av: fanny den 2008-08-25 @ 17:55:57
http://fannysundstrom.blogg.se/

Postat av: Fanny den 2008-08-25 @ 18:03:31
http://fannysundstrom.blogg.se/

Oj, blev tom det förra.. :P

Jag vet, men ska nog köpa dom också. Så har jag ett par att slita på i stallet, och ett par å flänga runt på hästen i. :)

Kram



Postat av: fanny den 2008-08-25 @ 18:05:02

förresten.... har du nå bra musik till spinning? :D behöver en uppvärmningslåt..

Postat av: Sandra den 2008-08-25 @ 21:06:55
http://kronbergskan.blogg.se/

Jaså nu ha du å skaffa blogg. Inte illa Hanna! Jepp, tänkte bara lämna ett tassavtryck o säga hej. Ha d gött sä syns vi på jobbe

Postat av: Lina den 2008-08-26 @ 16:42:05

Härligt me "söppen" o japp har ju nu en schäfertik...tjurig som få men ack så vacker:) Funderar på kurs,, visst går du hos Britt??

Postat av: Lina den 2008-08-26 @ 18:12:39

Ok då förstår jag,, har hört talas om de, men tror jag ska inrikta mig på lydnad först, sen får jag se....ska försöka få med mig Henke o Carro oxå,, vi behöver de nog allihopa, för både vår o hundarnas skull:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback